19
אוק
2013

על שדכן ושידוכים לדתיים

תגובה :כבוי

נראה כי גם בקרב הציבור הדתי ואפילו החרדי קיימת עלייה בקרב המודעות לאתרים שונים המציעים זירה ליצירת היכרויות בין אנשים. בעבר אופציה זו הייתה פופולארית רק בחרב חילונים אך היום יותר ויותר אנשים מהמגזר הדתי גם כן מזהים את היתרונות וכן כן בוחרים להיעזר בשירותי היכרויות לדתיים ברשת האינטרנט. אך על אף זאת, רבים עדיין בוחרים לפנות לשדכן שיעזור להם באופן אישי ודיסקרטי יותר למצוא זוגיות על פני אלטרנטיבות אחרות.

על שירות שידוכים לדתיים 

תפקידו של השדכן הוא למעשה פשוט אך לא קל, לייצר חיבור בין אנשים בעלי מטרה זהה, למצוא זוגיות ולהקים בית כשר בישראל. שמדברים על הציבור הדתי עבודה זו נהפכת למורכבת יותר מאחר ועל בני הזוג לקבל החלטה תוך פרק זמן קצר יחסית המתבטא בסך הכול במספר מפגשים בודדים, לכן על השדכן להיות בעל יכולת גבוהה של אינטליגנציה רגשית וראיה מרחבית שמסייעת לו לראות את החלקים השונים של הפאזל באופן מרחבי יותר במטרה לייצר את החיבורים הנכונים בין אנשים שונים לחלוטין.

בעת שפונים לשדכן יש לקחת בחשבון כי זוגיות היא עניין מורכב ולא תמיד מתבצעת התאמה נכונה על אף ההמלצה שלו, לכן יש להגיע עם הגישה הנכונה תוך ידיעה שתהליך זה דורש ברוב המקרים המון סבלנות ואמונה מצד מי שמחפש שידוך. מלבד זאת, ברוב המקרים שירותים של שדכן עולים כסף במידה ואכן נמצאת התאמה בין בני הזוג (הרעיון ממש דומה לתיווך).  כל אדם שמגיע אל השדכן מתווסף למאגר מסודר המציג באופן שקוף ונגיש את כל המידע הרלוונטי על כל אדם שנרשם, כך קל יותר לשדכן לבצע סינון ולחפש אחר התאמות בצורה קלה ומהירה יותר.

כיצד אמצא את השדכן הנכון?

יש לך צורך בשידוכים לדתיים וכבר החלטת למצוא שדכן שיסייע לך במטרה זו, איך בוחרים שדכן שבאמת יעשה את העבודה? עצה חמה היא פשוט להתחיל לאסוף מיידע רלוונטי בנושא, התייעצו עם חברים או מכרים שנעזרו בעבר בשירותיו של שדכן או חפשו באינטרנט אחר אחד שנמצא באזור גיאוגרפי קרוב לאזור מגוריכם. אנו חיים בעידן המידע ולכן קל מאי פעם לאסוף מידע בצורה מהירה וקלה. לאחר שקיבלתם המלצות וקראתם מעט אודות מספר שדכנים הגיע הזמן להתרשם באופן אישי. פשוט קבעו פגישה עם אותו שדכן או שדכנים עם הביקורות הטובות ביותר והגיעו לפגישה עם ראש פתוח. מאחר ותהליך של שידוכים דורש פתיחות מצידך כדאי לבחור באדם אשר מספק אווירה נינוחה כך שיהיה לך קל יותר לשתף אותו אודותיך ואודות השאיפות של בנושא זוגיות.

אודות שידוכים לדתיים לאומיים

אם אתם שייכים לציבור הדתי לאומי ואתם מחפשים אחר שירותי שידוך, כדאי לכם להכיר את עמותת שמח תשמח. אנו עוסקים בשידוכים למגזר הדתי לאומי ומבצעים את כל היקף פעילותנו באופן התנדבותי. העמותה פעילה כבר למעלה מ-23 שנים ועזרה ללא פחות מ-1800 זוגות להקים בית כשר בישראל.

לדעת יותר על עמותת שמח תשמח >>

אודות המחבר