06
אוג
2012

מעשהיה- שידוכים מהשטח: מעשה שהיה 1

 (1)

 בס"ד

מעשהיה- שידוכים מהשטח:

 

יום אחד הגיע בחור להירשם לשידוך ,

תוך כדי שיחת הכרות מספר הבחור שהוא "מבלה" בדייטים כבר 7 שנים ולא יוצא  מכך דבר ושהוא כבר מיואש לחלוטין. שאלתי אותו במה אתה עוסק והוא ענה שהוא צלם אירועים, שאלתי אותו:"ויש לך הרבה עבודה"? "כמעט כל ערב" הוא השיב.

באותו רגע הפסקתי את שיחת ההכרות ואמרתי לו שאני לא מוכן לטפל בשידוך שלו. הבחור היה בהלם ואמר לי:"למה, מה עשיתי" עניתי לו:"לא עשית כלום אבל איך אתה מצפה ממני לחתן אותך כאשר כמעט כל ערב אתה מצלם חתונות, שזה אומר שאתה יוצא מהבית בשעה  17 וחוזר ב-2 בלילה, מתי בדיוק תפגוש בחורה וחוץ מזה אם לא תיפגש פעמיים או שלוש כל שבוע לא יבנה קשר (אין מומנטום)".

ענה הבחור: " אז מה אני אמור לעשות- זו פרנסתי."

עניתי: " או להיות רווק עשיר, או שתתחייב שבשלושת החודשים הקרובים אתה לא מצלם, אלא מקדיש זמן לשידוך." ענה לי: " אני חתום על חוזים " , עניתי: " תשלח צלם מחליף." הבחור עזב אותי כשהוא מיואש.

למחרת צלצל וסיפר שהתייעץ עם שני רבנים והם אמרו לו שהשדכן צודק ולכן הוא מוכן להתחייב כלפי ששלושת החודשים הקרובים יוקדשו להכרות עם בנות.

ברגע שקיבל את הצעתי הכרתי לו בחורה אחת בלבד שמתאימה לו כמו כפפה ליד.

הבחורה שהיא חכמה מאוד אמרה לו: " אל תבטל שום צילום של חתונה. אנחנו נשלב עסקים עם בילוי והכרות. כל הדייטים שלנו יהיו בחתונות שאתה מצלם. בהפסקות בין סדרת צילומים אחת לשנייה נשב, נדבר, נאכל טוב וכך יבנה הקשר בינינו."

וזה בדיוק מה שקרה. אחרי 25  חתונות שהוא צילם (ביחד איתה) הוא שלח צלם מחליף שיצלם את החתונה שלהם…

נ.ב.

הבחורה החכמה הזאת היא המנהלת הלוגיסטית של אחד מעשירי תבל.

כמובן מדובר ב"חתונת פלטינה" (בינגו בהצעה הראשונה)

                  

      תמיד כדאי להתייעץ עם אנשים מנוסים

 

                                        מזל טוב !                                 בן-ארי

אודות המחבר