09
אוג
2012

החתן והשף – שחף חן

תגובה :כבוי

מכתב תודה מהחתן והשף – שחף  חן

 

 

למר בן ארי היקר,

בתור השף הכי צעיר (בן 24) סה"כ הייתי השף של השגרירות האמריקאית ושימשתי כשופט ב"מאסטר שף" של שופרסל וכעת אני השף של חברת "פיליפס". כאדם כזה אני מקפיד על פרט הכי קטן (רשימת המרכיבים, אופן הכנתם והתוצאה הסופית).

 הגעתי אליך עם רשימת נתונים ותכונות שאותם אני מחפש בבת הזוג שלי, בטווח הגילים בין 19-23. אמרת לי שלפי אורך הרשימה צריך לחתן אותי או עם 3 נשים… או עם בחורה מושלמת מכל הבחינות!

אחרי שבוע חזרת אלי ואמרת לי שיש לך רק בחורה אחת מושלמת מכל הבחינות (בקבוצת הגיל הנ"ל).                                                                                                                                  הכרת בינינו ואחרי תקופה קצרה התחתנו, במה שאתה מכנה "חתונת פלטינה".

איני יודע איך להודות לך ולגמ"ח שאתה מחזיק ("שמח תשמח"), רק נציין נתון חשוב מאוד שאין ספק, ששדכן צריך לעמול קשה כדי להוציא שידוך.

מפגשים רבים, טלפונים רבים למכשירים ניידים ואחרים, הרבה שכנועים והרבה מאמץ. לא תמיד כל המאמץ נושא פרי, והרבה שדכנים טובים נטשו את המצווה בגלל חוסר יכולת לכסות את כל ההוצאות המרובות שמגיעות לסכומים גבוהים.                                                                                                   אז אם אנו כחברה רוצים לפתור את בעיית הפנויים והפנויות חובה עלינו לדרבן את המוכשרים לכך לעסוק במצווה חשובה זאת.

 בע"ה נעשה ונצליח, ירבו שמחות ויבנו בתים בישראל, יחד נבנה את חורבות ירושלים ונעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, ובעז"ה נזכה לבניין בית המקדש ממש בניין עדי עד.                             וכאות מחווה לגמ"ח שלכם אני מתנדב לתת בחינם, ב"ה ב"נ, כל שבוע ביום חמישי מתכון לכבוד שבת קודש, שאותו אתם רשאים לפרסם ב"פינת המתכונים" אצלכם בפייסבוק ובאתר שלכם (456.org.il), לתועלת כל האנשים שקשורים לגמ"ח "שמח תשמח"

ברוכים תהיו

החתן-שחף חן                                                                                    הכלה– ספיר

(0504-202-074)                                                                            (              (0545-884-577

אודות המחבר