02
דצמ
2012

מעשהיה-שידוכים מהשטח: (11)

תגובה :כבוי

שידוך ללא שידוך

ערב אחד מגיעה להירשם רופאה בטיפול נמרץ בבי"ח.אני מבחין שהיא פצצת אנרגיה,קופצנית וחסרת מנוחה.

שאלתי אותה: "מה את מחפשת" ענתה לי:"מישהו כמוני".עניתי לה:"את ומישהו כמוך זה מגה פיגוע".שאלתי אותה:"היו לך קשרים משמעותיים",ענתה לי:כן,עם האחרון אבל העפתי אותו".שאלתי:"למה?",ענתה לי:"אני מרוקאית טמפרמנטית והוא חנון אשכנזי".שאלתי אותה:"הוא רוצה אותך",ענתה לי:,מוכן לחתוך רגל בשבילי,פשוט מת עלי".שאלתי אותה:"הוא יודע שרוב חייך את בבי"ח והוא יצטרך לגדל ולהאכיל ולשמור על הילדים שלא לדבר שכמעט אף לילה לא תהיו ביחד?",ענתה לי:"אין לו בעיה עם זה",שאלתי:"אני יכול לראות אותו?,יש לי תחושת בטן שזה בדיוק הזיווג שלך".ענתה לי:"בשביל מה באתי אליך ממרחקים".עניתי לה:"אולי בכדי שאחתן אותך בלי לתת לך שום הצעה".

שאלתי:"אם תבקשי ממנו לבוא אלי-הוא יבוא?",ענתה לי:"כשאני מבקשת הוא יבוא לפה אפילו בזחילה",שאלתי:"היכן הוא גר?",ענתה לי:"בצפון".אמרתי לה:"תתקשרי אליו שיבוא,כיוון שלוקח זמן לזחול מהצפון עד לחולון".התקשרה והוא הגיע-בחור מקסים,יפה,רגוע. הוצאתי אותה מהחדר ושאלתי אותו אם הוא רוצה אותה? ,ענה לי שהוא מת עליה. הוצאתי אותו מהחדר והכנסתי אותה ואמרתי לה:"זיווג משמיים-ממש הפכים-כלומר, ניגודים משלימים".

שאלה אותי אם אני בטוח?האם אני אחראי שזה מתאים?,עניתי:100%.

חזרו הביתה, אחרי 3 חודשים קיבלתי הזמנה.

איחרתי לחופה (כיוון שבאותו אזור בירושלים היתה לי עוד חתונה באותו ערב).

כשהגעתי ראיתי את הזוג ברחבת הריקודים כשהם שמחים מאוד ופתאום הכלה ראתה אותי,דחפה אותו קלות וצעקה:"יו,הנה השדכן".החתן שאל אותי:"מה מגיע לך שהחזרת אותי לאהובתי?",עניתי:"כאשר יוולד תינוק-תתקשר".

במוצאי ר"ה בחצות הלילה הגיע שיחת טלפון וקולו של הבחור נשמע בצד השני כשהוא אומר:"לפני דקה בצבץ ראשה של תינוקת מקסימה-עוד לא הודעתי להורים שלי ושלה אלא קודם כל התקשרתי אליך".

 

                      "הבטיח להודיע וקיים" !

 

                                                                                                     בן-ארי

אודות המחבר