09
אוק
2012

מעשהיה-שידוכים מהשטח – 8

תגובה :כבוי

בס"ד

(8) מעשהיה-שידוכים מהשטח:

בוקר אחד מתקשר בחור ואומר לי:" אני רשום בכל משרד שידוכים שקיים.שילמתי דמי הרשמה סה"כ לכולם עשרות אלפי ₪ ולא קיבלתי שום הצעה וזאת למרות שהבטיחו לי הרים וגבעות ".

שאלתי אותו אם יש לו בעיה מיוחדת,ענה לי שכן.שגובהו 1.55 ס"מ.עניתי לו שזה מאוד קשה למצוא לו כיוון שרוב הבחורות מעוניינות בגובה מינימאלי של 1.70.שאל אותי:" יש טעם להגיע אליך "עניתי לו:" רק אם יש לך סבלנות רבה מאוד,ואתה לא מתכוון לנדנד לי ".

הבחור הגיע ונרשם.שנה וחצי לא קיבל הצעה,כיוון שכל הבנות שפניתי אליהן סירבו להכירו.

אחרי שנה וחצי הגיע בחורה יפהפייה,בלונדינית עם עיניים בצבע טורקיז,סטודנטית לראיות חשבון ומשפטים,שגובהה 1.47 ס"מ.

ברגע שהתיישבה על הכסא,אמרתי לה:" אני מחכה לך כבר שנה וחצי ".הבחורה התבלבלה,פניה נעשו אדומות ואמרה לי:" אתה מכיר אותי "?עניתי לה:" לא,אבל אני מכיר את בעלך ".הבחורה ענתה:" אתה לועג לי בגלל הגובה שלי ".במקום לענות לה התקשרתי בנוכחותה לבחור ושאלתי אותו מה שלומו.ענה לי:" מי מדבר "?עניתי:" בן-ארי ".ענה לי:" מי זה "?אמרתי לו:" נרשמת אצלי לפני שנה וחצי ".ענה לי:" נכון,אבל אף פעם לא התקשרת. מה קרה כעת "?עניתי לו:" אשתך הגיע והיא יושבת מולי ".הבחור כעס וענה לי:" אני מבין שאתה לועג לי ".במקום לענות,לקחתי את שפופרת הטלפון ואמרתי לבחורה:" דברי עם בעלך ".שניהם התבלבלו,דיברו תוך כדי גימגום.קבעו פגישה ולאחר 11 פגישות החליטו להינשא.

בשידוך זה התרחשו 2 ניסים:

1)2 אנשים מוצלחים ביותר,בגלל הגובה חיכו שנה וחצי כדי להיפגש דווקא אצלי .

2)באירוסין התברר לי שהם שכנים(גרים במרחק 50 מטר אחד מהשני)

במקום לצעוד 50 מטר אחד לעבר השני במקום מגוריהם,הם היו צריכים לבזבז שנה וחצי ועשרות פגישות עם אחרים ע"מ שיגיעו אלי ויתחתנו ב" חתונת פלטינה "(בינגו עם הצעה הראשונה והיחידה)-" נסתרות דרכי השם ".

לזוג יש 5 בנות.

נברך אותם שהשנה יזכו לבן זכר.אמן.

 

                                                                               בן-ארי

אודות המחבר